Onze vacatures

Administratieve duizendpoot

Wij zijn op zoek naar een administratieve duizendpoot die een uitdaging niet uit de weg gaat.

Het is een parttime job van max. 24 uur verdeeld over meerdere dagen, waaronder in ieder geval de woensdag en vrijdag.

Jij houdt ervan om klaar te staan voor onze cliënten en medewerkers en zal deze als klantsupport dan ook met regelmaat aan de telefoon hebben

Een gesprek voer je met gemak of dit nu positief of negatief is, jij gaat dit niet uit de weg.

Wij verwachten van jou niet alleen dat je een visitekaartje voor het bedrijf gaat zijn, maar ook dat jij als collega een goeie teamspeler bent die samen met ons het bedrijf naar een next level gaat tillen.

Je komt te werken in een familiebedrijf waar het nooit saai zal zijn en de dagen om zullen vliegen, we werken met een leuk team en in informele sfeer. Regelmatig hebben we personeelsborrels en binnenkort hebben we zelfs een bar op locatie!

Voldoe je ook nog aan onderstaande vereisten, stuur dan zo snel mogelijk je cv door naar info@aspthuiszorg.nl

  • HR kennis is een vereiste
  • Ervaring in de schoonmaak of zorg zorgt voor pluspunten
  • Kennis van diverse software programma’s zoals Exact, Vecozo, Zilliz of Appreo is een pré.
  • Salaris naar kennis- en ervaringsniveau
  • Vakantiegeld, vakantiedagen en eindejaarsuitkering
  • Flexibiliteit
  • Geen weekend- of avonddiensten
Administratief medewerkster

Door groei van ons bedrijf zijn wij opzoek naar een administratief medewerker voor onze thuiszorg tak. Als administratief medewerker bij ASP heb je een groot takenpakket wat je baan veelzijdig maakt. ASP is een snel denkend, fris en veelzijdig team. Werkvreugde staat binnen ASP centraal.

Takenpakket

Jouw belangrijkste werkzaamheden:

  • Je verzorgt inkomend mail en telefoon verkeer;
  • Clientgegevens verwerken in onze systemen ( Zilliz, APPREO en NMBRS)
  • Factureren naar opdrachtgevers;
  • Inboeken gewerkte uren werknemers;
  • Je zorgt ervoor dat bestaande en nieuwe klantdossier up-to-date zijn;

Beschik jij over:

  • Ervaring met telefonisch klantcontact;
  • Kennis over de zorgbranche VVT CAO ( WMO,WLZ & PGB)
  • Ervaring met administratie systemen en processen;
  • Minimaal MBO/HBO werk- en denkniveau en ervaring opgedaan in een vergelijkbare loopbaan en/of studie; (zorgsector)
  • Ervaring met Office programma’s zoals Word, Excel;
  • Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Een pré: ervaring met ondersteunende software programma’s zoals: exact, vecozo;
  • Een dosis enthousiasme en een DOEN mentaliteit.

Wij verwachten dat jij met deze functie 10-16 uur per week bezig kan zijn. De werktijden en dagen zijn in overleg. Het betreft voornamelijk werken op kantoor. De functie uren zijn mogelijk uit te breiden in de toekomst.

Waarom ASP als werkgever?
Als team vinden wij het belangrijk dat je, jezelf thuis voelt. Ons kantoor is ook een tweede woonkamer. Het warme gevoel van ons familiebedrijf dat ook jou opneemt in het team! Daarnaast houden wij allemaal van Brabantse gezelligheid en organiseren wij regelmatig leuke feestjes / uitjes voor het team.

Interesse gewekt!?

Neem direct contact op: anneke@aspthuiszorg.nl ( motivatiebrief + cv )

Schoonmaak(st)er gezocht pand eindhoven Avonduren
Parttime medewerker voor een bedrijfspand in Eindhoven

Algemene schoonmaak werkzaamheden. Kantoren afstoffen, stofzuigen, dweilen en sanitair.

Werktijden:
ma/do: 17:00-19:00
8 uur per week

Wij zijn opzoek naar een schoonmaakmedewerk(st)er voor onze ouderen doelgroep in de omgeving Eindhoven.

Het betreft schoonmaken in verzorgingstehuizen.

Takenpakket:

· Het uitvoeren van schoonmaakwerkzaamheden zoals omschreven in werkschema;

· Naast schoonmaakwerkzaamheden ook dagelijkse taken oppakken zoals : strijken, boodschappen, vuilnis wegbrengen etc (indien gewenst);

· Verantwoordelijkheid omdat je altijd zelfstandig werkt;

· In het bezit van eigen vervoer omdat je van adres naar adres rijdt. Per oudere 1 – 3 uur werk per woning;

· Bijzonderheden melden bij leidinggevende.

Wie zoeken wij?

Ben jij woonachtig in de omgeving Eindhoven en wil jij flexibel ingezet worden als schoonmaakmedewerk(st)er voor oudere. Voor dit project zijn wij opzoek naar een verantwoordelijke kandidaat die er voor open staat om op een dag op meerdere adressen te werken. Dit kan betekenen dat je van adres naar adres moet reizen. Eigen vervoer is dus belangrijk.

Daarnaast willen wij een betrouwbaar persoon omdat je bij de oudere thuis in hun leefomgeving komt. Het is dus belangrijk dat jij de oudere op hun gemak kan stellen zodra je aanwezig bent en hun helpt met dagelijkse taken.

Werktijden : Maandag t/m Vrijdag 07.00 – 10.30 uur, 17,5 uur per week.

Weekendhulp: Zaterdag en Zondag 09.00 -10.30 uur ( incl. 50% toeslag).

Daarnaast is de mogelijkheid altijd aanwezig om je uren uit te breiden bij ons (indien gewenst) door meerdere panden te werken. Deze functie is voor langere tijd met de intentie voor een vast dienstverband.

Dus ben jij : Enthousiast, Betrouwbaar en Flexibel dan zoeken wij jou!

Wat bieden wij jou?

Wij bieden je een prettige werksfeer in een ondernemend familiebedrijf. Doorgroeimogelijkheden d.m.v. opleidingen. Een marktconform salaris (CAO Schoonmaak). Leuke collega’s en jaarlijks leuke uitjes met het hele team!

Ben je enthousiast geworden reageer dan snel op deze functie!

Fulltime schoonmaker voor productie omgeving
Omgeving Lieshout
Nederlands spreken is een must
Fysiek zware werkzaamheden zoals:

-Vloeren schrobben
-Lijnen schoonmaken
-Hoge druk werkzaamheden

Werktijden
ma/do 07:00-15:30
Vrij 07:00 – 13:00

38 uur per week

Voor een bedrijf in Lieshout zijn wij opzoek naar 1 facilitaire medewerker die ervaring heeft met het rijden op een heftruck.

Taakomschrijving:

Op een efficiënte manier het terrein van het bedrijf netjes houden. Dit gebeurt met behulp van schoonmaakmachines en eventueel ook een heftruck, schrobmachine, veegmachine etc. Daarom is het belangrijk om ervaring met een heftruck te hebben en gevoel voor richting ( certificaat ). Dus als je een heftruckcertificaat hebt is dit fijn maar het is geen must we kunnen deze altijd opnieuw laten halen. Ook geldt dit voor VCA. De taken bestaan uit schoonmaakwerkzaamheden, netjes houden van het terrein binnen en buiten en kleine facilitaire taken zoals reparaties, bevoorraden e.d.

Wie zoeken wij?

ASP zoekt betrokken medewerkers die zich betrokken voelen bij het bedrijf. Dienstverlenend en een klantgerichte instellen zijn voor jou herkenbare competenties. Je bent meer dan een schoonmaker, want je bent ook een aanspreekpunt voor de mensen op het terrein. Wat betekend dat sociaal en representatief zijn daarom ook erg belangrijk is. Je bent proactief en denkt graag mee over de verbetering van onze dienstverlening bij onze opdrachtgevers. Daarbij vinden we het belangrijk dat je de Nederlandse en/of Engelse taal beheerst zodat de communicatie met je leidinggevende en met de opdrachtgever goed verloopt. Je hebt ervaring met werkzaamheden in de schoonmaak en je bezit over eigen vervoer naar locatie en bent in bezit van een heftruck certificaat.

Voor deze locatie zoeken we

1 medewerker die:
Maandag t/m donderdag : 6:00 –14.00
uur en vrijdag : 6:00 -12:00 uur

Wat bieden wij jou?

Wij bieden je een prettige werksfeer in een ondernemend familiebedrijf. Doorgroeimogelijkheden d.m.v. opleidingen. Een marktconform salaris €11,-€14,-per uur, (CAO Schoonmaak), Pensioenopbouw. Leuke collega’s en jaarlijks leuke uitjes met het hele team!

Voor een bedrijf in Lieshout zijn wij opzoek naar een schoonmaakmedewerk(st)er voor in een productieruimte.

Nederlandse taal is een must!

Taakomschrijving:

Het schoonmaken van vloeren en transportbanen in een productieruimte, handmatig en met machine

Bijzonderheden melden bij leidinggevende;
Werken met een hoge druk spuit en deze ook sjouwen van plek naar plek ( fysiek zwaarder werk);
Het is mogelijk dat je nat wordt en in een verkoelde ruimte werkt hier moet je tegen kunnen;
Afstemmen van werkzaamheden met de direct leidinggevende.

Wie zoeken wij?

ASP zoekt betrokken medewerkers die zich betrokken voelen bij het bedrijf. Dienstverlenend en een klantgerichte instellen zijn voor jou herkenbare competenties. Je bent proactief en denkt graag mee over de verbetering van onze dienstverlening bij onze opdrachtgever. Daarbij vinden we het belangrijk dat je de Nederlandse taal beheerst zodat de communicatie met je leidinggevende, collega’s en met de opdrachtgevergoed verloopt. Je hebt ervaring met werkzaamheden in de schoonmaak en je bezit over eigen vervoer naar locatie en bent in bezit van VCA, of bereid deze te behalen.

Voor deze locatie zoeken we

1 medewerker die:
Maandag t/m donderdag : 6:00 –14.00
uur en vrijdag : 6:00 -12:00 uur

Wat bieden wij jou?

Wij bieden je een prettige werksfeer in een ondernemend familiebedrijf. Doorgroeimogelijkheden d.m.v. opleidingen. Een marktconform salaris, Loongroep 2 04 (CAO Schoonmaak), pensioenopbouw. Leuke collega’s en jaarlijks leuke uitjes met het hele team!

Direct solliciteren.

Relatiestatus

Mogen wij uw gegevens opslaan in ons bestand?